6 lutego 2013

Wstęp, czyli na początek coś o mnie!

Witam wszystkich czytelników.
Nazywam się Paulina. W grudniu skończę siedemnaście lat. Co mnie skłoniło, żeby założyć bloga? Czysta ciekawość czy potrafię pisać. Już kiedyś tego próbowałam, otrzymywałam pozytywne komentarze jak i negatywne. Z obu oczywiście byłam zadowolona, ponieważ wiedziałam co zmienić w moich tzw "wypocinach". Uwielbiam czytać. Praktycznie, cały swój wolny czas staram się poświęcać na różnego rodzaju książki, jednakże gustuję głównie w fantastyce. Mam milion różnych pomysłów, a co chwilę przybywa mi nowych. Jestem szczerze zainteresowana kto z Was będzie śledził losy głównej bohaterki opowiadania "Ostatni pocałunek". Nieciekawy tytuł? Uzasadnij. Nie podobają Ci się dodawane rozdziały? Napisz dlaczego, chętnie przeczytam. Jesteś ciekaw dalszych losów bohaterów? Czekaj na kolejny rozdział!
Mam nadzieję, że stopniowo uzyskam jakiś "fanów" (haha, jak to brzmi?), którzy chętnie czytać będą to, co zostanie tu zamieszczone. Dziękuję z przeczytanie, pozdrawiam! ;)

2 komentarze: